Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
3 |
||
Wersja nr |
1 |
|||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.01.2023 nr 2023/BZP 00019340/01/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu […] nr […])1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
3 . U S Ł U G I |
||||||
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
3 |
||
Wersja nr |
2 |
|||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.05.2023 nr 2023/BZP 00019340/02/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 10.01.2023 nr 2023/BZP 00019340/01/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.3 |
Remont toalety oraz przystosowanie klatki schodowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
190 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
3 . U S Ł U G I |
||||||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
3 |
||
Wersja nr |
3 |
|||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.06.2023 nr 2023/BZP 00019340/03/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 15.05.2023 nr 2023/BZP 00019340/02/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
|||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
1.1.3 |
Remont toalety oraz przystosowanie klatki schodowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
190 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1.1.4 |
REMONT DROGI GMINNEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 5335, 1163, 1164, 1165, 1166, 961/2, 510 POŁOŻONYCH W JORDANOWIE |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
390 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.06.2023 nr 2023/BZP 00019340/04/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 27.06.2023 nr 2023/BZP 00019340/03/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.3 |
Remont toalety oraz przystosowanie klatki schodowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
190 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1.1.4 |
REMONT DROGI GMINNEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 5335, 1163, 1164, 1165, 1166, 961/2, 510 POŁOŻONYCH W JORDANOWIE |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
390 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
1.1.5 |
Budowa kanalizacji sanitarnej – ul. Piłsudskiego w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
219 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
3 |
||
Wersja nr |
5 |
|||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.10.2023 nr 2023/BZP 00019340/05/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 28.06.2023 nr 2023/BZP 00019340/04/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.3 |
Remont toalety oraz przystosowanie klatki schodowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
190 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.1.4 |
REMONT DROGI GMINNEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 5335, 1163, 1164, 1165, 1166, 961/2, 510 POŁOŻONYCH W JORDANOWIE |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
390 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.5 |
Budowa kanalizacji sanitarnej – ul. Piłsudskiego w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
219 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
2 . D O S T A W Y |
||||||
1.2.1 |
Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
144 000,00 PLN |
IV.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
3 . U S Ł U G I |
||||||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
3 |
||
Wersja nr |
6 |
|||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.12.2023 nr 2023/BZP 00019340/06/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 16.10.2023 nr 2023/BZP 00019340/05/P)1
Zamawiający:
Nazwa: Miasto Jordanów |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5521579821 |
||
Adres: Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Jordanów |
Kod pocztowy: 34-240 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: https://www.jordanow.pl/ |
|||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: +48 18 26 91 700 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1 |
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
7 300 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
820 000,00 PLN |
I 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.3 |
Remont toalety oraz przystosowanie klatki schodowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
190 000,00 PLN |
II 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.1.4 |
REMONT DROGI GMINNEJ NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 5335, 1163, 1164, 1165, 1166, 961/2, 510 POŁOŻONYCH W JORDANOWIE |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
390 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.5 |
Budowa kanalizacji sanitarnej – ul. Piłsudskiego w Jordanowie |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
219 000,00 PLN |
VI.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
2 . D O S T A W Y |
||||||
1.2.1 |
Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
144 000,00 PLN |
IV.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
3 . U S Ł U G I |
||||||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.3.1 |
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024 |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
293 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.3.2 |
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanó |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
384 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): TAK Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.3.3 |
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2024 roku |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
133 000,00 PLN |
XII.2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;8) umowa ramowa. 5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
3 . U S Ł U G I |
|||||||
2.3.1 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 300 000,00 PLN |
IX 2023 |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.