Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 15.03.2022

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Jordanów

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.4.7.) Numer telefonu: 182691700

1.4.8.) Numer faksu: 182691719

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086664/01

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-15 13:55

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00070256/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-17 09:00

Po zmianie:
2022-03-21 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-17 10:00

Po zmianie:
2022-03-21 10:00


 

Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem.

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 28.02.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691700

1.5.8.) Numer faksu: 182691719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e937b9-8a63-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070256/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28 13:50

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018170/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl,https://www.bip.malopolska.pl/umjordanow,
https://jordanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 14 do niniejszej SWZ.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Zalecenia:
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z
3) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB,
5) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
6) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików,
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty,
9) jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
4. Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.1.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30 m x 60 m wraz z wyposażeniem oraz urządzeniami. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane następujące prace: wykonanie odwodnienia, wykonanie warstw podbudowy, ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej wys. 60 mm, budowa masztów oświetleniowych i montaż naświetlaczy, ogrodzenia wewnętrznego, piłkochwytów, dostarczenie i montaż elementów wyposażenia.
2) Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Uwaga: Dokumentacja projektowa wraz z decyzją pozwolenia na budowę obejmuje szerszy zakres opracowania. Rzeczywisty zakres realizacji przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w przedmiarach robót.
4) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy w szczególności:
a. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
b. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej części zamówienia objętego dokumentacją projektową
d.
e. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
f. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
g. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
h. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
i. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości ,
j. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp.,
k. ubezpieczenie budowy.
5) Główny kod CPV:
a) Roboty Budowlane:
45236110-4 Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych,
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowanie terenów sportowych i rekreacyjnych,
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg ,
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
b) Instalacje elektryczne:
45000000-7 Roboty budowlane
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
c) Instalacje sanitarne:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej



6) Wykonawca każdej części zamówienia winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.

7) UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a. Cena - 60 %,
b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,
3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium cena:

C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 %
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena
C min – cena ofert najtańszej
Cr – cena oferty rozpatrywanej
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.
Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%
Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:
a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt
b) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt
c) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt
Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 120 miesięcy liczone będzie, jak dla 120 miesięcy.
W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.
W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.
4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą( w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
P = C + G
P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Budowa parkingu wraz z odwodnieniem przy boisku sportowym w Jordanowie przy ul. Kolejowej
1) Budowa parkingu wraz z odwodnieniem przy boisku sportowym w Jordanowie przy ul. Kolejowej
2) Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu o wymiarach 21 m x 15 m z 15 miejscami postojowymi prostopadłymi w tym 2 miejscami dla osób niepełnosprawnych o powierzchni 301 m2 wraz z odwodnieniem, dostawą i montażem separatora oraz odprowadzenie wód drenażowych i deszczowych z parkingu do rzeki Skawa. W ramach zamówienia należy wykonać również utwierdzenie wjazdu na teren boiska z działki ewid. nr. 3980/38 o powierzchni 17m2.
3) Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ.
4) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy w szczególności:
a. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
b. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej części zamówienia objętego dokumentacją projektową
e. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
f. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
g. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
h. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
i. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości ,
j. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp.,
k. ubezpieczenie budowy.
5) Główny kod CPV:
a) Roboty Budowlane:
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg ,
b) Instalacje sanitarne:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej



3. Wykonawca każdej części zamówienia winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.

4. UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a. Cena - 60 %,
b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,
3. Punkty przyznawane za podane w pkt 2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium cena:

C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 %
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena
C min – cena ofert najtańszej
Cr – cena oferty rozpatrywanej
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.
Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%
Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:
a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt
b) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt
c) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt
Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 120 miesięcy liczone będzie, jak dla 120 miesięcy.
W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.
W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.
4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą( w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
P = C + G
P – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie(analogicznie dla części I i części II zamówienia).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I i części II zamówienia).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. (analogicznie dla części I i części II zamówienia).
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia tj. budowy boisk sportowych/ wielofunkcyjnych o wartości min. 500 000,00 zł brutto dla każdej realizowanej roboty budowalnej. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. ( wymóg dla części I)
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia tj. budowy/przebudowy parkingu/ miejsc utwardzonych o wartości min. 80 000,00 zł dla każdej realizowanej roboty budowalnej. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.( wymóg dotyczy części II)


c) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,( wymóg dla części I zamówienia)
d) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych(wymóg analogicznie dla części I i dla części II zamówienia)
e) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,( wymóg dla części I zamówienia)
f) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadająca Uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,(wymóg dla części II zamówienia)
UWAGA: Zamawiający w przypadku wymogu z lit. d powyżej nie wymaga sumowania powyższego warunku udziału w postępowaniu w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia.
W/w osoba fizyczna musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
Kierownik budowy (robót) winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
dla części 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
dla części 2: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją „WADIUM dot. budowa boiska” ze wskazaniem numeru części zamówienia na które jest wnoszone wadium
Zamawiający zwraca uwagę, że za skuteczne wniesione wadium w formie pieniężnej uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Jordanów.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455 p.z.p., postanowień niniejszego paragrafu, jak również art.15r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.),
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej:
a) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia które będą miały wpływ na termin realizacji umowy;
b) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności:
– przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
– odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,
– zmianą przepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają lub powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) klęskami żywiołowymi;
d) odmiennym, od przyjętych w dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej / przebudowywanej konstrukcji - możliwym do stwierdzenia dopiero po odkopaniu / odsłonięciu, a skutkującym korektami w projekcie.
2) zmian osobowych:
a) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wypełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy;
c) zmiana osób wyznaczonych do nadzorowania robót;
d) zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ (dotyczy osób wobec których wymogi w SWZ były stawiane);
e) powierzenie części (...) pozostał, o których mowa w paragrafie 21 Załącznika nr 8 do SWZ Projektowane Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Załączniki do pobrania (ZIP)

 

 


Jordanów, dnia 15 marca 2022 r.

MIASTO JORDANÓW

Siedziba Urzędu Miasta Jordanowa

Rynek 1

34-240  Jordanów

tel.:   0 18 26 91 700, faks: 0 18 26 91 719

Adres skrzynki ePUAP: /43yycb05ux/skrytka

Adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wykonawcy w postępowaniu

Nr IRG.271.1.2.2021

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji pn. Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ul. Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem”

Znak sprawy: IRG.271.1.2.2022

Identyfikator postępowania: Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e937b9-8a63-11ec-9bc1-c2db95d08897

Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070256/01

Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019), zwaną dalej „ustawą pzp” Zamawiający informuje, że w dniu 03.03.2022 oraz 04.03.2022r.  wpłynęły do Zamawiającego pytania do treści SWZ. Poniżej Zamawiający zamieszcza treść pytań wraz z odpowiedziami.

1.      Pytanie do SWZ z dnia 03.03.2022 r.

„W związku z chęcią uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ul. Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem” na zasadach uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, wnosimy o modyfikację zapisów SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia- opis sztucznej trawy dla boiska piłkarskiego zawarty w STWIOR (str. 49).

ZWRACAMY SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O DOPUSZCZENIE ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNEGO DLA TRAWY PIŁKARSKIEJ JAK PONIŻEJ:

 Parametry techniczne sztucznej trawy:

1. wysokość włókna min 60 mm max 62mm

2. ilość pęczków min. 9400/m2

3. ilość włókien min 130.000/m2

4. grubość każdego włókna min. 360 mikronów

5. dtex min 13.300

6. wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu min. 190N/100mm

7. wyrywanie pęczka po starzeniu min 57 N

8. przepuszczalność wody przez kompletny system min. 1200 mm/h

9. typ trawy: monofil prosty o jednym kształcie włóka diamentu z rdzeniem/rdzeniami

10. rodzaj trawy: polietylen

11. trawa tuftowana

12. podkład: lateksowy

13. wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat SBR w ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym

Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów, dotyczący systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:

 a) raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotyczący oferowanego systemu ( nawierzchni, wypełnienia EPDM z recyklingu), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com)

b) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy ( nawierzchnia wraz z wypełnieniem EPDM z recyklingu ), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02

c) karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie został objęty raportem z badań zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality

d) aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP)

e) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni oraz SBR

f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję

Dodatkowo wnosimy o wykreślenie wymogu przedstawienia

a) Certyfikatu „FIFA 2 Star” dla obiektu na którym zainstalowano oferowany system nawierzchni. Dokument nie jest wydawany od 2015 roku.

Zgoda na powyższe wnioski zapewni Zamawiającemu konkurencyjność a także podniesienie jakości trawy syntetycznej co przy zachowaniu wysokiej jakości wpłynie na konkurencyjne/rynkowe ceny robót, których dotyczy niniejsze postępowanie.”

Odpowiedź na pytanie :

Zamawiający podtrzymuje parametry techniczne  trawy syntetycznej określone w Załączniku nr 11 do SWZ Specyfikacja szczegółowa, roboty budowlane  str.49.

Zamawiający odstępuje od zawartego w rozdz. 2.8 pkt. 2.3. załącznika nr 11 do SWZ - Specyfikacja szczegółowa, roboty budowlane   (str.49 tego załącznika) wymogu przedstawienia dla nawierzchni Certyfikatu „FIFA 2 Star” dla obiektu na którym zainstalowano oferowany system nawierzchni  zastępując  go   certyfikatem potwierdzającym spełnienie wymagania FIFA Quality Concept for Football Turf na poziomie min FIFA QUALITY.

2.      Pytanie do SWZ z dnia 04.03.2022 r.

„Proszę o informację czy Zamawiający przewiduje płatności częściowe faktur np. cyklem co miesięcznym? Ze względu na niestabilności na rynku budowlanym dot. cen materiałów, dostępności producenci oraz podwykonawcy w większej częsci wymagają zaliczek, bądź przedpłat. Przy takich kosztach inwestycji nie jest możliwe wykonanie tych robót bez zobowiązań kredytowych, jeśli płatność ma być tylko jednorazowa;”

Odpowiedź na pytanie:

Zamawiający dopuszcza płatności częściowe. W związku z tym ulega zmianie par. 6 ust. 2 Załącznik nr 8 Projektowanych  postanowień  umowy otrzymując brzmienie :

"Podstawą płatności za wykonanie przedmiotu umowy jest poprawnie wystawiona faktura wraz z załączonym protokołem odbioru częściowego / końcowego oraz zestawieniem wartości wykonanych robót budowlanych, zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego.

Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi

po zakończeniu i odbiorze części przedmiotu / całego przedmiotu umowy na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru."

W załączeniu  skorygowany Załącznik nr 8 Projektowane postanowienia umowy

3.     Pytanie do SWZ z dnia 07.03.2022 r.

„Pytanie 1

Prosimy o dopuszczenie do przetargu jako rozwiązania równoważnego trawy o poniższych parametrach, które stosowane są na boiskach piłkarskich zarówno w Polsce jak i Europie. Zaproponowana  trawa spełnia wymagania normy obowiązującej dla sztucznych traw oraz wytycznych FIFA na najwyższym poziomie. Zaproponowana nawierzchnia jest trawa piłkarską III generacji odporną na mróz, wysokie temperatury i promieniowanie słoneczne. Nadmieniamy, że trawy stosowane na boiska do piłki nożnej standardowo mają ilość pęczków na poziomie 8500-9500/m2  z ilością włókien min. 110.000-130000/m2. Trawa taka zapewnia odpowiednie warunki i komfort gry. Zaproponowana trawa posiada poniższe parametry:

 -typ włókna: 100% monofil prosty wzmocniony rdzeniem stabilizującym

- skład chemiczny włókna: 100% polietylen

- kolor: jasnozielony, ciemnozielony

-wysokość włókna min. 60 mm,

- DTEX min. 15500,

- grubość każdego włókna min. 350 mikronów,

- ilość pęczków min. 8900/m2,

- ilość włókien min. 125.000/m2,

-waga włókna min. 1800gr/m2,

- waga całkowita min. 2900gr/m2,

-  pierwszy spód: polipropylen

- drugi spód: lateks

- odstęp: 5/8

- stabilizacja- odporne na promieniowanie UV

- wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat SBR

- zastosowanie: piłka nożna

Nadmieniamy, że zaproponowana trawa posiada wszystkie dokumenty, których wymaga Zamawiający na potwierdzenie minimalnych parametrów trawy syntetycznej.

W związku z powyższym prosimy o dopuszczenie do przetargu jako rozwiązania równoważnego trawy o w/w parametrach.

Pytanie 2

Wśród dokumentów dla sztucznych traw Zamawiający wymaga Certyfikatu FIFA 2 STAR. Nadmieniamy, że certyfikat taki był wydawany w przeszłości na podstawie starych wytycznych FIFA. Aktualnie dla sztucznych traw obowiązują wytyczne FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) a certyfikaty wydawane są dla poziomu Quality i Quality PRO.

W związku z powyższym prosimy o wymaganie aktualnie obowiązujących wytycznych i dopuszczenie do przetargu przedstawienia certyfikatu FIFA dla poziomu min. Quality.”

Odpowiedź na pytanie  1 i 2

Zamawiający podtrzymuje parametry techniczne  trawy syntetycznej określone w Załączniku nr 11 do SWZ Specyfikacja szczegółowa, roboty budowlane  str.49.

W zakresie Certyfikatu „FIFA 2 Star” odpowiedzi udzielono w ww. wyjaśnieniach do pytania nr 1 z dn. 03.03.2022 r. tj.: Zamawiający odstępuje od zawartego w rozdz. 2.8 pkt. 2.3. załącznika nr 11 do SWZ - Specyfikacja szczegółowa, roboty budowlane (str.49 tego załącznika) wymogu przedstawienia dla nawierzchni Certyfikatu „FIFA 2 Star” dla obiektu na którym zainstalowano oferowany system nawierzchni zastępując go certyfikatem potwierdzającym spełnienie wymagania FIFA Quality Concept for Football Turf na poziomie min FIFA QUALITY.

4.     Pytania do SWZ z dnia 10.04.2022

„1.W przedmiarze robót: „PRZEDMIAR ROBÓT ROBOTY BUDOWLANE( część I- boisko )”w pozycjach 1.5;1.8;1.10;1.12;1.14 przyjęto krotność 1, według projektu krotność powinna wynosić jak poniżej ,proszę o sprecyzowanie czy kosztorys należy sporządzić zgodnie z przedmiarem czy przyjąć krotność zgodnie z projektem:

1.5

KNR 2-310101-02-050

Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. Dodatek za każde dalsze 5 cm. Kategoria gruntu I-IV

krotność= 6,000

1.8

KNR 2-310104-08-050

Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne. Dodatek za każdy dalszy 1 cm do 15,0cm

krotność= 5,000

 

1.10

 

KNR 2-310114-06-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy ponad 15 cm

krotność= 15,000

 

1.12

 

KNR 2-310114-08-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm warstwy ponad 8 cm - do 10cm

krotność= 2,000

 

1.14

 

KNR 2-310114-08-050

Podbudowy z z miału kamiennego frakcji 0-4mm. Warstwa górna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm warstwy ponad 8 cm - do 5,0cm

krotność= 3000

 

2.W przedmiarze robót: „PRZEDMIAR ROBÓT ROBOTY BUDOWLANE( część II- parking )”w pozycjach 1.2;1.9;1.10 przyjęto krotność 1, według projektu krotność powinna wynosić jak poniżej ,proszę o sprecyzowanie czy kosztorys należy sporządzić zgodnie z przedmiarem czy przyjąć krotność zgodnie z projektem:

1.2

KNR 2-310101-02-050

Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. Dodatek za każde dalsze 5 cm. Kategoria gruntu I-IV

krotność= 4,,000

 

1.9

KNR 2-310114-06-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy ponad 15 cm

krotność= 2,000

 

1.10

KNR 2-310114-07-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm

krotność= 1,000

 

Odpowiedz na pytanie 1

Kosztorys dla Część 1 Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego (treningowego) przy ulicy Kolejowej w Jordanowie wraz z urządzeniami i wyposażeniem należy opracować uwzględniając następującą krotność :

1.5

KNR 2-310101-02-050

Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. Dodatek za każde dalsze 5 cm. Kategoria gruntu I-IV

krotność= 2,000

1.8

KNR 2-310104-08-050

Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne. Dodatek za każdy dalszy 1 cm do 15,0cm

krotność= 5,000

1.10

KNR 2-310114-06-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy ponad 15 cm

krotność= 10,000

1.12

KNR 2-310114-08-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm warstwy ponad 8 cm - do 10cm

krotność= 2,000

1.14

KNR 2-310114-08-050

Podbudowy z z miału kamiennego frakcji 0-4mm. Warstwa górna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm warstwy ponad 8 cm - do 5,0cm

krotność= 3000

Odpowiedz na pytanie 2

Kosztorys Część 2 Budowa parkingu wraz z odwodnieniem przy boisku sportowym w Jordanowie przy ul. Kolejowej  należy opracować uwzględniając następującą krotność :

1.2

KNR 2-310101-02-050

Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. Dodatek za każde dalsze 5 cm. Kategoria gruntu I-IV

krotność= 4,,000

1.9

KNR 2-310114-06-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy ponad 15 cm

krotność=6,000

1.10

KNR 2-310114-07-050

Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm

krotność= 1,000

Jednocześnie Zamawiający dokoła  zgodnie z powyższa odpowiedzią modyfikacji treści załączników:

  1. Załącznik nr 1.2.1 Formularz kosztorysu ofertowego- część I – zmodyfikowany
  2. Załącznik nr 1.2.2 Formularz kosztorysu ofertowego- część II -  zmodyfikowany
  3. Załącznik nr 14.1 do SWZ PRZEDMIAR ROBÓT ROBOTY BUDOWLANE (część I) - zmodyfikowany
  4. Załącznik nr 14.2  do SWZ PRZEDMIAR ROBÓT ROBOTY BUDOWLANE (część II) – zmodyfikowany

Modyfikacje zaznaczono podkreślenie oraz poprzez pogrubienie .

Powyższe wyjaśnienia treści SWZ stanowią integralną jej część i są wiążące dla Wykonawców z chwilą ich zamieszczenia na stronie prowadzonego postępowania.

W związku z tym, że zmiana o której mowa powyżej jest istotna i dotyczy przedmiotu zamówienia, Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 3  ustawy przedłuża termin składania ofert. Wobec tego Rozdział XVIII SWZ pkt.1-2    otrzymuje brzmienie:

„1.          Termin składania ofert: 21.03.2022 r. godz.09.00

2.            Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2022 r., o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego.”

Zamawiający informuje, że  w zw. z powyższym  zmianie uległo ogłoszenie o zamówieniu, które  zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść  ogłoszenia jest dostępna na stronie https://jordanow.pl , https://bip.malopolska.pl/umjordanow.

Załączniki do pobrania (ZIP)