Jordanów, dnia 27 luty 2020 r.
IRG.271.2.3.2020
Zapytanie ofertowe
Dotyczy zadania: Prace remontowe/naprawcze dla zadania: „Świetlica Dla Naszych Dzieci” w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Jordanowa na rok 2020.
- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 EURO (art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
- ZAMAWIAJĄCY: Miasto Jordanów z siedzibą ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów NIP 552-15-79-821
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA wykonanie remontu/prac naprawczych świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r., ul. Kolejowa 7 w Jordanowie polegający na:
- wyrównaniu i pomalowaniu ścian,
- obróbki słupów (filarów),
- zdrapaniu lamperii i wykonaniu tynków mozaikowych,
- cyklinowaniu i malowaniu parkietu,
- wymianie oświetlenia na energooszczędne, demontażu i montażu 18 opraw,
- położeniu płytek na schodach oraz wykonaniu barierki,
- zabudowy okien wewnętrznych oraz położeniu nakładek na parapety.
- Przed złożeniem oferty Zamawiający organizuje spotkanie celem dokonania oględzin pomieszczenia świetlicy w dniu 5 marca 2020 o godz. 9:00 w Szkole Podstawowej, ul. Kolejowa 7.
- Zamawiający zaleca zdjąć we własnym zakresie obmiary na miejscu.
- Prace remontowe mają być wykonane z materiałów Wykonawcy.
- Szczegółowy zakres prac (ilość zamawianej usługi) określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 2).
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 m-cy gwarancji.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta powinna być sporządzona zgodnie z formularzem oferty stanowiącym (załącznik nr 1) do niniejszego zapytania.
- W ofercie należy podać cenę oferenta (netto i brutto) przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 17 sierpnia 2020 r.
- Roboty można rozpocząć od dnia 29 czerwca 2020 r.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERTY
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 12.03.2020 r. do godz. 12.00 na adres: Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, Sekretariat pok.5.
z adnotacją:
Prace remontowe/naprawcze dla zadania: „Świetlica Dla Naszych Dzieci” w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Jordanowa na rok 2020.
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
12.03.2020 r. godz. 12.00 - Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.03.2020 r. o godz. 12.30, Sala obrad- pok. 10.
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 12.03.2020 r. do godz. 12.00 na adres: Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, Sekretariat pok.5.
- WARUNKI PŁATNOŚCI - zapłata za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT/rachunku.
- Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty – 100% ryczałtowa cena brutto podana za realizację całego przedmiotu zamówienia.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
- Lucyna Gwiazdonik, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , nr tel. 18 2691 726
- Jan Gringras, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel. 18 2691 708.
- Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów zwanego dalej „Administratorem”.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO, zwanego dalej „zamówieniem”.
- Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych jest Referat Inwestycji Rozwoju Gospodarczego i Pozyskiwania Funduszy – Urząd Miasta Jordanowa.
- Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
- prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych ;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
- gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
- jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
- Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
- prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia.
- Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.
- Zawartość składanej oferty stanowić będą:
- wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1
- wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 2
- parafowany wzór umowy (istotnych warunków umowy) – złącznik nr 3
- obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych