Jordanów dnia 21.02.2020r.
IRG.272.2.2.2020
Rozeznanie Rynkowe /Zapytanie Ofertowe
Dotyczy:
Element I -Usługi palenia w piecach centralnego ogrzewania w budynkach mienia komunalnego w Jordanowie i inne czynności związane z obsługą kotłowni oraz budynków.
Element II- Utrzymanie czystości na terenie miasta Jordanowa mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, chodników i placów miejskich.
wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 EURO
Zamawiający- Miasto Jordanów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań.
- Informacja o zamawiającym.
Miasto Jordanów
Rynek 1
34-240 Jordanów
NIP 552-15-79-821 - Termin składania ofert do dnia 27 luty 2020r. godzina 10,00
- Miejsce złożenia oferty Urząd Miasta Jordanowa sekretariat pok. nr 7 w kopercie z adnotacją:
- Rozeznanie Rynkowe
Element I Usługi palenia w piecach centralnego ogrzewania w budynkach mienia komunalnego w Jordanowie i inne czynności związane z obsługą kotłowni oraz budynków.
Element II Utrzymanie czystości na terenie miasta Jordanowa mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, chodników i placów miejskich - Oferent powinien wypełnić ofertę na formularzu cenowym załączonym do niniejszego zapytania w formie pisemnej załączając niezbędne dokumenty oraz załączyć podpisany wzór umowy
- Zapoznać się z częścią opisową przedmiotu zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument,
- posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00zł ( sto tysięcy złotych) ,przy czym wartość polisy a w przypadku braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej dzień składania oferty.
- w okresie ostatnich 2 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie, wykonali bądź wykonują z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie.
- Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest w związku ze spełnieniem zasad konkurencyjności usług.
- Otrzymane materiały będą wykorzystane do użytku wewnętrznego i mogą posłużyć do ewentualnego zawarcia umowy, która realizowana będzie od daty podpisania do 30 kwietnia 2020r.
- Zakładamy, że materiały zostaną sporządzone i złożone na koszt Wykonawcy jak również przedstawiona w nich oferta cenowa będzie ważna przez okres co najmniej 30 dni.
- Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralna część zapytania ofertowego.
Osoba do kontaktu insp. IRG Urzędu Miasta -Szklany Zenon tel.18 26 91 708