Jordanów, 05.07.2021 r.
Zapytanie ofertowe AGP.271.2.3.2021
pn. Zaprojektowanie oraz wykonanie muralu ściennego, który zostanie zlokalizowany na obiekcie położonym na terenie Miasta Jordanowa.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)
Zamawiający/ Zleceniodawca:
Miasto Jordanów
ul. Rynek 1
34-240 Jordanów
NIP: 552-15-79-821
Odbiorca:
Urząd Miasta Jordanowa
ul. Rynek 1
Jordanów
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie muralu ściennego, który zostanie zlokalizowany na obiekcie położonym na terenie Miasta Jordanowa przy ul. 3 Maja 2, 34-240 Jordanów (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej). Zakres zamówienia składa się z 2 etapów:
- Etap 1: Przygotowanie projektu muralu.
Zamawiający nie określa zakresu tematycznego muralu, pozostawiając swobodę doboru tematyki projektantowi, niemniej jednak Jordanów jest miastem z bogata historią i tradycją, więc istotnym elementem projektowanego muralu o charakterze obligatoryjnym jest to, aby
w projekcie znalazły się:
- herby miasta (historyczny i współczesny) stanowiące załącznik nr 2 do zapytania wraz ze wskazaniem roku założenia miasta 1564 r. oraz roku powstania muralu 2021 r.
W roku 1564 Wawrzyniec Spytek Jordan otrzymał od króla Zygmunta Augusta przywilej na założenie miasta Jordanowa;
- oraz nie mniej niż trzy motywy z poniżej zaproponowanych elementów
o tematyce inspirowanej historią miasta czyli: zabytkowe budynki na jednej z pierzei miasta – stary Jordanów (załącznik nr 3), wojenny Jordanów (załącznik nr 4) – 1939 r., wjazd pociągu elektrycznego do Jordanowa (załącznik nr 5) – 1975 r., motyw OSP Jordanów rok założenia 1885 r.; motyw architekta dr. Jana Sas-Zubrzyckiego według projektów, którego w Jordanowie na początku XX wieku powstały trzy obiekty: Sąd Grodzki, Ratusz Miejski, Kościół Parafialny.
Całość winna być spójna z otoczeniem w jakim powstanie mural.
Uwaga: Obiekt zlokalizowany jest w strefie konserwatorskiej. W tym zakresie wykonawca będzie musiał uzyskać w imieniu Zamawiającego zgodę na wykonanie muralu wydaną przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie. - Etap 2: Wykonanie muralu
Oferta powinna zawierać kompleksowe koszty związane z zaprojektowaniem i wykonaniem muralu, a w szczególności:
-wynagrodzenia, za przygotowanie projektu/ów muralu;
-honorarium za wykonanie (namalowanie) muralu;
-zakup farb i akcesoriów;
-zakup, wypożyczenia, wszelkich materiałów, urządzeń i narzędzi technicznych niezbędnych do kompleksowego wykonania muralu, w tym najmu np. rusztowań, podnośnika lub innych urządzeń umożliwiających
wykonanie muralu;
-zapewnienia noclegów, ubezpieczeń na okres wykonawstwa muralu osobom wykonującym prace;
-uzupełnienie ubytków muru, przygotowania podłoża pod mural w tym oczyszczenie tynków;
-koszty niezbędnych uzgodnień umożliwiających wykonanie muralu.
Mural musi zostać wykonany następującą techniką: wielkoformatowy obraz wykonany na bazie profesjonalnych farb fotokatalitycznych lub innych mających właściwości neutralizacji zanieczyszczeń, gwarantujących jego niezmienny wygląd, odpowiednie nasyceniekolorów, trwałośći odporność na wpływ czynników atmosferycznych, w szczególności działanie UV przez okres min. 48 miesięcy.
Mural powinien być wykonany w technice realistycznej oraz utrzymany w spójnej kolorystyce.
Wymiary ściany są następujące: przekrój prostokątny ze ściętym wierzchołkiem o wymiarach wysokość 12 m i szerokość 10 m. Powierzchnia przeznaczona pod mural ścienny wynosi ok. 110 m2. Fotografię obiektu zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Uwaga: Wykonany mural powinien być zgodny z ostatecznie zaakceptowaną przez Zamawiającego wersją projektu.
Projekt muralu nie może prezentować:
a) treści lub elementów dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość;
b)treści lub elementów, które zachęcają do aktów przemocy;c)treści lub elementów o charakterze nieobyczajnym;
d)treści lub elementów nawołujących do jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań dotyczących zakresu zamówienia na organizowanych spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający zaleca Oferentom dokonanie wizji lokalnej na miejscu realizacji zamówienia celem prawidłowego sporządzenia wyceny.
- Etap 1: Przygotowanie projektu muralu.
- Warunki zlecenia:
- Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.
- Dopuszcza się zmianę zakresu prac projektowych tylko w przypadku kiedy jest to korzystne dla Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę
i doświadczenie w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu muralu. Na potwierdzenie powyższego należy przedstawić w odniesieniu do każdej usługi: - zdjęcie z efektów realizacji usługi, - referencje. Wykaz usług należy udokumentować na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania ofertowego - Projekt muralu nie może być plagiatem, musi być indywidualny, oryginalny, wykonany specjalnie na potrzeby niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferent oświadcza, że przysługują mu prawa autorskie do nadesłanego projektu muralu oraz, że nie narusza praw autorskich osób trzecich.
- Oferent ponosi odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich wynikające z tytułu wykorzystania materiałów jako własnych.
- Oferent zobowiązuje się przenieść autorskie prawa majątkowe do projektu muralu zgłoszonego w ramach niniejszego Zapytania ofertowego na Zamawiającego z prawem do dalszego rozporządzania w wypadku zwycięstwa.
- Zgłoszenie projektu muralu jest bezpłatne.
- Oferent wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niniejszego Zapytania ofertowego.
- Szczegółowe warunki zostały opisane w załączniku nr 8 – Projekt umowy.
- Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia zrealizowany powinien zostać do dnia 31.10.2021 r. - Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim, wszelkie pisma sporządzone
w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. - Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
- Oferta musi być podpisana przez wykonawcę. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienia do podpisania oferty.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie wykonawcę.
- Oferta winna zawierać cenę netto oraz brutto za całość przedmiotu zamówienia.
- Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Jordanowa osobiście, za pośrednictwem poczty lub wysłać na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.- Termin złożenia ofert: do dnia 13.07.2021 r. do godz. 11:00.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną bez rozstrzygnięcia.
- Kryteria wyboru oferty:
Cena – 100 % - Termin związania ofertą:
Termin związania oferta wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
z upływem terminu składania ofert. - Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo:- Do negocjacji warunków zamówienia;
- Do poprawy w ofercie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
- Do skontaktowania się tylko z wybranym Oferentem;
- Do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Osobą wyznaczona do kontaktu jest: Piotr Pudo – Kierownik Referatu Organizacyjno – Administracyjnego i Gospodarki Przestrzennej tel. 18 26 91 700, 18 26 91 727, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona danych osobowych
Klauzula informacyjna dla uczestników zapytania ofertowego, dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/ UW (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L z 2016 r. nr 119, str. 1 z pózn. zm.)- Administratorem Danych Osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem można skontaktować się poprzez adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu umożliwienia Uczestnikom udziału w Konkursie, przeprowadzenia procedury konkursowej, oceny zgłoszonych projektów, wytypowania zwycięzcy konkursu oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji związanych z udziałem w Konkursie. W przypadku Zwycięzcy Konkursu, jego dane osobowe będą przetwarzane również w celu wydania Nagrody, podjęcia kontaktu ze zwycięzcą konkursu i poinformowania go o przyznaniu nagrody, zawarcia umowy dot. przeniesienia autorskich praw majątkowych do projektu. Dane osobowe (tj. imię i nazwisko) zwycięzcy konkursu zostaną również opublikowane na oficjalnej stronie Organizatora - www.jordanow.pl oraz innych dostępnych dla Organizatora kanałach informacji
- Dostęp do danych osobowych Uczestników będą mieć pracownicy Administratora, członkowie komisji dokonującej oceny zgłoszonych w konkursie wniosków, Burmistrz Miasta Jordanowa, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi marketingowe, IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres jednego roku od zakończenia Konkursu.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w Konkursie oraz brakiem rozpatrzenia złożonego projektu
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
- Administrator – Miasto Jordanów wyznaczyło inspektora ochrony danych - Panią Magdalenę Waligóra, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Fotografia obiektu, na którym wykonany ma zostać mural (JPG, 70KB)
- Załącznik nr 2 – Herby Miasta Jordanowa (historyczny, współczesny) (ZIP, 1,06MB)
- Załącznik nr 3 - Zabytkowe budynki na jednej z pierzei miasta – stary Jordanów (JPG, 427KB)
- Załącznik nr 4 - Wojenny Jordanów – 1939 r., (JPG, 60KB)
- Załącznik nr 5 - Wjazd pociągu elektrycznego do Jordanowa – 1975 r.,(JPG, 750KB)
- Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy (DOCX, 16KB)
- Załącznik nr 7 – Wykaz wykonanych usług – murale (DOCX, 15KB)
- Załącznik nr 8 – Projekt umowy (DOCX, 29KB)
Burmistrz Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski