Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert do dnia 31 lipca 2025 r. do godziny 11:00. Pozostałe zapisy zapytania pozostają bez zmian.
Nazwa zadania: „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”
Jordanów dnia 17.07.2025 r.
IRG.272.2.7.2025
ROZEZNANIE RYNKOWE /ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”
- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000,00 netto i jest przeprowadzone z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy oraz instrukcji w sprawie wydatkowania środków publicznych w budżetu miasta Jordanowa na zamówienia do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do Zarządzenia nr 13/2020 Burmistrza Miasta Jordanowa z dnia 31 grudnia 2020r.
Zamawiający- Miasto Jordanów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań.
- Informacja o zamawiającym
Miasto Jordanów
Rynek 1
34-240 Jordanów
NIP 552-15-79-821 - Termin składania ofert do dnia :24.07.2025 r. godzina 11:00 31 lipca 2025 r. godzina 11:00
- Miejsce złożenia oferty Urząd Miasta Jordanowa Rynek 1 , 34-240 Jordanów przesłanych na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z adnotacją: Rozeznanie Rynkowe – „Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego w Jordanowie”.
- Oferent powinien wypełnić ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania. Ofertę składa się w formie skanu dokumentu papierowego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobisty, zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
- Kryterium oceny – cena 100%. Wykonawca podaje w Formularzu oferty cenę netto/brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
- Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z zakresem rzeczowym zadań będących przedmiotem rozeznania opisanym szczegółowo w programie prac konserwatorsko-remontowych oraz pomocniczo w przedmiarze robót przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do zapytania.
- Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną co najmniej równą kwocie oferty brutto Wykonawcy. Kopie polisy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy
- Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Otrzymane materiały będą wykorzystane do użytku wewnętrznego i mogą posłużyć do ewentualnego zawarcia umowy, która realizowana będzie od dnia podpisania Umowy do 10 grudnia 2025 r.
- Wykonawca sporządza ofertę na swój koszt.
- Oferta cenowa będzie ważna przez okres co najmniej 30 dni.
- Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralna część zapytania ofertowego.
- Osoba do kontaktu insp. IRG Urzędu Miasta – Michał Łabuda tel.18 26 91 707.