Zarządzenie Nr 72/2022
Burmistrza Miasta Jordanowa
z dnia 12 grudnia 2022 r.
w sprawie: ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Miasta Jordanowa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej polegającego na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w Jordanowie dla dzieci i młodzieży w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.
Na podstawie art. 30 ust 1 ustawy z dnia 08 marca o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.), oraz art. 15 ust. 2h, ust. 2j ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) i Uchwały Nr XXXVI/326/2022 Rady Miasta Jordanowa z dnia 26 października 2022 roku w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Miasta Jordanowa z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023, zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Po zapoznaniu się z protokołem z prac Komisji Konkursowej ogłasza się wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Miasta Jordanowa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, polegającego na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w Jordanowie dla dzieci i młodzieży w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.
2. Z budżetu Miasta Jordanowa udziela się dotacji celowej na dofinansowanie ww. zadania publicznego w roku 2023 następującemu podmiotowi:
Stowarzyszenie Trzeźwości „DOM,” ul. Banacha 1, 34-240 Jordanów
Nazwa zadania: „Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego w Jordanowie dla dzieci i młodzieży w okresie od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku”
Przyznana kwota dotacji: 250.000,00 zł
§ 2.
Środki na realizację zadań określonych w zarządzeniu zabezpieczono w budżecie Miasta Jordanowa na rok 2023, dział – 855, rozdział – 85504- wspieranie rodziny.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.